Tema: Re: Samsung Spica i5700 fail
Autorius: k@z
Data: 2010-10-12 10:35:09
Nereik panikuot:) Taip sis modelis turi gliuku, bet viska susitvarkius labai
padorus daiktas gaunas uz tokia suma.
Lengviausas budas permest kontaktus, buvo is nokios sudeti i SIM, ir is SIM
permest i samsung. Cia jei kalbam apie tel numerius.
Nepatarciau jokiu ten NPS ar KIES instalint.
Siaip zmonai gal nelabai sitas daiktas patiks, nes jei nieko nedarysi kad
geriau veiktu, tai bus nusivylus, o daryti reikia daug. www.samdroid.net cia
rasi viska kas susije su spica.
2.1 neoficiali veikia, ir yra su LT kalba.