Tema: Re: Ar HTC is omnio buna risti?
Autorius: VNO
Data: 2010-10-14 22:53:43
tai kame parkes?
jei zmogus nemoka skaiciuoti ,tai jau reikai visus melagiais vadinti?
yra pasiulymas, yra salygos.

today vaziuoju lifte - dvi mergos varo akrtu.
Viena kitai - paimiau 3 Klt paskola dantims sutaisyti ir masinai paremontuoti.
Tai tokios gal ir nesupranta ka perka.

O jei kazkas siulo aparata uz brangiai, tai vargu ar tai jis daro per prievarta.
Todel teksto tu daug parasei, o esmes taip ir neizvelgi.

VNO

"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:i97khv$s4s$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> yra ne i pirkejo puse, as tai vertinu kaip elementaru kliento apipisinejima
> ir negerbima. Va kad ir ju artimiausias konkurentas Bite - ta pati jau
> apsneketa Nokia C5 su planais Bitė Daugiau 150/300/600 kainuoja 349/249 Lt
> pasirasant sutarti atitinkamai 2 ar 3 metams ir be jokiu "telefono
> mokesciu". Su kitais planais telefono mokestis yra, taciau nei vienu atveju,
> net ir ta mokesti ivertinant, telefono kaina nesigauna didesne nei
> standartine - ir va cia galima gincytis ar tos nuolaidos pakankamos, ar ne,
> taciau bet kokiu atveju jos realiai yra.

>>> 3. Siust Omni nx is principo - nors as pats ir visi artimiausi gimines