Tema: Re: Ar HTC is omnio buna risti?
Autorius: VNO
Data: 2010-10-14 09:15:55
o kodel imti telefona 24 meneiam ir permoketi 200-300 Lt yra blogai?
kodel pirkti isismoketinai automobili 5 metams, buta 20 metams,  ar TV porai metu yra nornalu, o telefonas jau ne?

asilai yra pirma ko tie, kas kitus vadina asilais.
prekes pirkimas isimoketinai, apmokant palukanas uz sutekta paslauga - nera nieko asilisko ar gedingo.

VNO