Tema: Re: Ar HTC is omnio buna risti?
Autorius: VNO
Data: 2010-10-14 09:12:37
nu bet tu ir LOLas :DDD
numirti is juoko galima.

1. jau atsirado salygos, kai vis gi kai tu esi neteisus.
nu tipo vat buna akcijos, tada Omnis kaip ir geras (tOMZY atvejis)

2. telefono pirkimas issimoketina tau atrodo nemokamas dalykas ir jo pabrangimas per 24 menesius turi buti 1 lt? :D
laukiu tavo pasulymu - ka tu man gali parduoti issimoketinai per 24 menesiu be jokiu palukanu ir pabrangimu.

VNO