Tema: Re: Tele2 gudruoliai
Autorius: Andrius
Data: 2009-03-06 23:00:19
1. Mano postas buvo visai ne apie tai.
2. Kaip suprasti "jei neklystu"? tai tu zinai ar nezinai kaip buvo? Kam tas
pasakas kurti? Sakau gi, kad nei Tele2 nei kitas paslaugos tiekejas
neprivalo atskleisti duomenu su juo (paslaugos tiekeju) sutarties
nesudarusiai 3 saliai. Verslo plana gali gauti tik imones. Imonei neturetu
kilti sunkumu gauti  isklotines ir kitus duomenis. Juridinis asmuo tikrai
cia neverktu, kad is jo vagia ir, kad noredamas tikrai pagristi si fakta jis
turi sumoketi 3 lt..

sekmes

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 3914 (20090306) __________

http://www.eset.com