Tema: Re: Tele2 gudruoliai
Autorius: Andrius
Data: 2009-03-05 19:48:19
Niekada nieko nerekiau ant Tele2, nebent tu gali irodyti? Manes netenkino
Omnitel teikiamos paslaugos, todel pasirasiau sutarti su Tele2 ir nuo pat
pasirasymo datos esu patenkintas ju teikiamom paslaugom.
Jei atmintis slubuoja ir nelabai pameni kam skambini ar rasai sms tai galima
daryti sarasa ant popieriaus, ar galu gale patys telefonai nebera akmens
amziaus ir dazniausiai turi skambuciu registra. O jei teigi, kad Tele2 vagia
is taves tai zinoma, kad tai yra blogai ir del to kreipkis i teisma. Zala
bus atlyginta.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 3911 (20090305) __________

http://www.eset.com