Tema: Re: Tele2 gudruoliai
Autorius: Rimas
Data: 2009-03-05 09:49:13
Is dangaus jus iskrite ar ka?

Jeigu paslaugos teikejas israso tau saskaita (santrauka) tai turi duot ir detalia ataskaita.
Kad as galeciau pasitikrint ar nereikia man moket uz butus ir nebutus dalykus.

Jei sakykim yra fiksuotas mokestis ir jis nekinta (televizija, internetas ar dar kas) tai man ir nereikia tu detaliu isklotiniu.
Bet jei menesinis mokestis kinta, tai gal turiu teise zinot ir ne uz papildoma mokesti?

As neprasau, kad man darytu ten ketvircio ar pusmecio suvestinias, as neprasau, kad man pateiktu pvz tik vieno nr isklotine.
As prasau, kad praejus mokestiniam laikotarpiui man butu pateikta issami informacija uz ka a moku.
VISKAS

Paprastas pvz. Daraisi remonta, ateina sakykim dazytojas ir pasako: Darbai kainuos 1000Lt papildomas medziagos ~100. Sakai ok.
Padarius darbus sako: 1500Lt. Galvoji uz ka? Tada sakai jam - uz ka? O jis tau - sumokek kelis litus tada paaiskinsiu.
Manau 90% duotu jam i dantis, ismestu per duris ir nemoketu nei lito.

Ir kas zino, ar jis tikrai tuos pinigus saziningai isnaudojo, ar siaip sau i kisene isidejo?

Taip kad ta detaliu isklotiniu apmokejima as laikau butent tokiu dalyku nuslepimu. Nes zmogus pagalvoji - nu cia ta saskaita gal keliais litais didesne, nu bet gal ir prakalbejau,
negi cia dabar mokesi tuos 3, 5, ar 1Lt. Ai dzin.

O tau ir sabacina paslaugas visokias kas men.

P.S. Ateitu tau saskaita uz sildyma 1000lt, nors visada mokejai po 700 (sakykim tiekejas apskaiciuoja), tai pirmas lektum prie skaitiklio pasiziuret ar teisingai israse.
O jei skaitiklis sakykim uzblombuotas, pasiziuret negali ir ka? Pochui? Skalambytum tada dar ne tokiais varpais.

Kiekviena turim turet teisia zinot uz ka ir  kiek mokam.