Tema: Re: Consoles are dead....
Autorius: Baterijas
Data: 2016-08-29 14:03:56
Na aš taip toli atgal negalvojau :) Tais laikais tai visko galėjo būt, nes
buvo populiaru dėti atskirus chip'us, kurie spęsdavo specifines užduotis.

"cD-r0m"  parašė naujienų news:nq14jq$lnu$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tai šitą mitą prisigaudžiau lygindamas Sega Genesys ir 486, kai Lost
Vikingsuose nepavežė judančio starfieldo ir portinant į PC jį reikėjo
išmest :)