Tema: Re: Consoles are dead....
Autorius: Exo
Data: 2016-08-25 17:16:55
Aš parodžiau du geimus to pačio meto, vienas PS2 kitas PC... nu ką Jūs man
visi knisat protą su savo sušiktais skaičiais :D

Exo

"YZF"  wrote in message news:npmss4$kll$1@trimpas.omnitel.net...

Problema ta kad tu xbox (a.k.a pc klonas) pasaulyje sukaisi ir nezinojai
ka sugeba ps (savu laiku). Ne, nebuvo tokio galingumo pc vga, jeigu
lyginti tam tikras geimines operacijas (o ne pvz cpu flopus).