Tema: Re: Consoles are dead....
Autorius: andrius
Data: 2016-08-24 17:24:58
na tai ten pas ps now (ar analoguose) tereikia dekodint suspausta video.
tam uztenka paprastos gelezies kaip steam link. tai ka cia pirkt kas 2
metai?

na ir siaip mano galva konsole labiau prabangos daiktas nei mobilus
kazkaip netikiu, kad pavyks taip lengvai ikist "nauja" konsole, kuri nuo
esamos tesiskiria tuom, kad ten 10% greiciau + kokia tipo shiny new
feature. aisku yra tokiu kurie perka latest greatest (nesvarbu ar
konsole ar debilus ar pc), bet ale tokiu nebus tiek kiek siaip perkanciu
konsoles.