Tema: Re: Doom
Autorius: Lavonas
Data: 2016-05-17 14:22:46
Gamepad`as patchioj pradzioj buvo labai nevykes eksperimentas ir jis tiko
tiems paprastiems zaidimams, kaip mario ir pan.

Kadangi viskas evoliucionuoja, tai po tiek metu, gamepad`o egzistavimas taip
gan keistai atrodo. Nu dadejo mygtuku ir jau galima sudetingesnius zaidimus
grajinti. Bet turit sutikti, kad negalima sudetingu zaidimu supaprastinti,
visu zaideju saskaita, vien tam kad eitu tuos zaidimus grajinti ant
konsoliu. Nesamone!

"amenox"  wrote in message news:nheumi$dk6$1@trimpas.omnitel.net...

Iki konsolių, ir net iki mousų su klava geimeriai paprasčiau geimino. Taip
kad batonas iš dalies teisus, pelė toks sakykim tarpinis tulsas, atsirado ir
daba vėl dingsta. :)