Tema: Re: Doom
Autorius: Lavonas
Data: 2016-05-17 13:38:43
Na ir dar nuo saves pridesiu, kad konsoliu ishradimas, tai pats blogiausias
dalykas koks galejo atsitikti geimeriams. Tiek daug graju sufukapinta vien
del konsoliu trukumu ir panashiai. Daba va girdziu, kad ir WOW sufukapins,
kadangi ant konsoliu nori paleisti. Tipo removins daug abbilities, nes bled
tie piderastai ant savo geimpadu neturi tiek dachuja mygtuku, kad tuos
abilitcius ishnaudoti. Da nu nx!

Krc konsoles yra skirtos machanams ir lenktynems grajinti. Viskas. Tce
zinoma IMHO :)

"Lavonas"  wrote in message news:nhes3f$bkc$1@trimpas.omnitel.net...

Tu su batonu gali nesigintcyti. Prapuoles reikalas :D Konsolshtcikas jis!

"Kesha"  wrote in message news:nheppd$a31$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ir sakau, nefig liesti ARMA'os, tegu lieka su pele ir tik ant kompų
:) pilna gi kitų arcadkių :)