Tema: Re: Doom
Autorius: amenox
Data: 2016-05-16 11:28:13
Vidiaškė pakeista, gf750, su šituo kompu ramiai Wolfensteiną paskutinį ant
high prageiminau. Kažkaip pirkt doom kartu su ramu nežavi, gaila demo
versijos nėr kad pabandyt. Beje prosas irgi ne i7, nors wolfui buvo
reikalavimas, bet puikiai ant q9550 viskas sukos, taip kad tie reikalavimai
kartais neaišku kam skirti. Na gal kad laikas geležų naujų nusipirkt. :)