Tema: Re: Renkuosi Xbox, patarkit
Autorius: Shadowed
Data: 2015-08-31 12:45:56
Tai tu sakyk, nesilauzyk, kiek uz ji nori, pats senbuvis, tai kaipo tokie,
abu zinom newsu tradicijas ir kainodaras :) Jei susitarsim tai jamu is
Icetomo jo XB 360 ir pabandysiu kas per grajai ten vaziuoja.

"bat0nas"  parašė naujienų news:ms137i$rof$1@trimpas.omnitel.net...

Galima Kinect'ą atskirai nusipirkti.
Pirkau pvz naują Kinect'ą savo senam Xbox'ui.

Jei įdomu - parduodu. Kadangi perėjau prie PS4, Xbox 360 Kinect'as (tik
Kinect'as) liko nenaudojamas.

Siūlykite kainą.

"Zydrunas"  wrote in message news:ms12q8$rcm$1@trimpas.omnitel.net...

Be kinecto? O jį atskirai galima rasti ir prisijungti?