Tema: Re: Re:Renkuosi Xbox, patarkit
Autorius: Shadowed
Data: 2015-08-30 21:51:58
Paguglinau, Xbox One gaunasi kaip ir greitesnis, jei teisingai supratau, 8
branduoliai... apie RGH paskaiciau pas geimeris.lt, tai tas nulauzimo budas
tinkamiausias. dabar reikia Xbox One su RGH. Teisingas butu pasirinkimas ? O
kaip tos Slim versijos ? Ziurejau siandien Seniai turi uz nebrangiai su
kinectu ir pora zaidimu (~250€).

"pracyvnas"  wrote in message news:mrul36$5h6$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad nelabai ten yr ka lygint. Arba imi nulauzta (mano manymu
geriausia imti RGH, idant gali kelti geimus tiesiai i harda,
nereikia irasineti) xbox360, arba imi XboxOne ir dziaugiesi
naujais geimais. Xbox360 atveju as turiu 250gb harda, kurio man
uztenka per akis, vienas geimas uzima ~8gb, (naujesni buna ir
dvieju, triju disku). Is patirties - kuo daugiau zaidimu harde,
tuo maziau ju pazaidi :). Jeigu pirksi 360 galiu parekomenduoti
geimeris.lt, pirkau naudota, prirase zaidimu kokiu norejau, viska
paaiskino, dave savo garantija metams, per pusantru metu nebuvo
jokiu problemu su iranga.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/