Tema: Re: Renkuosi Xbox, patarkit
Autorius: bat0nas
Data: 2015-08-31 10:31:55
Pas Icetom'ą ten faina kolekcija.
Nuo Halo iki Hakuna matata ar tai Pina kolada :D Kontrastingas mūsų
icetom'as :D

Bet labai pritariu pirkti iš jo. Galiu garantuoti, kad tikrai jis ten tik
kelis kartus buvo įjungęs (pagal jo aktyvumą (t.y. neaktyvumą) xbl tinkle).

"pracyvnas"  wrote in message news:ms0vfg$otl$1@trimpas.omnitel.net...

Gal turi sarasa zaidimu po ranka?

--

----Android NewsGroup Reader----