Tema: Re: GTA5 pora klausimų
Autorius: Zyza
Data: 2015-07-07 21:01:58
Aš irgi belekaip laukiu GTA 5 nuolaidos, bet kol kas pigiausia -20%
kažkur (greenmangaming.com). Jei per savaitę ar dvi neatsiras pigiau,
reiks imt...

Beje 4 dalis buvo skirtingai nuo kitų orientuota į visa ko
realistiškumą. Istorija labai meh ir šiaip viskas ten meh buvo. Apie 3/4
perėjau ir mečiau, nes labai jau nuobodu viskas buvo, lyginant su GTA 3: SA.