Tema: Re: GTA5 pora klausimų
Autorius: Exo
Data: 2015-07-07 11:30:01
Gal truputi ne taip išsireiškiau apie "realistiškumą" turiu omenį ne mašinos deformacijas ar pan., o labiau per daug sudėtingą važiavimą posūkiuose didesniu greičiu ir pan. o su motociklais tai išvis greičiau važiuot šansų be...

Exo

"ravikas"  wrote in message news:mng189$rdt$1@trimpas.omnitel.net...

2015.07.07 09:37, Exo rašė:
> Sveiki,
>
> Turiu pora paprastų klausimų žaidusiems GTA 4 ir 5 dalis:
>
> 1) pažaidžiau gta 4 "demo" ir pirkti nebenoriu, nes auto valdymas per daug "realistiškas", tiesiog neįdomu dėl to, nors storylainas visai kabintų (kai žinai realią istoriją to meto). Tai klausimas - gta 5 šitas reikalas "patiunintas" ar palikta panašiai?

teko pažaisti tik truputi 5 (4 nesu žaidęs), bet auto valdymu
realistišku nepavadinčiau, panašu man į san-adnreas, mašina jeigu
apverti ant stogo, tai be problemų atsiverčia atgal :D. Stulpą pagavęs
išlėksi pro stiklą mirtinai, šiaip galima smagiai svaigti už vairo :D

> 2) gta 5 singleplayer režime galima pirkti namus, garažus, daryti auto tiuningus ir pan.? Ar čia tik live feečios?

auto tiuninimas tikrai yra, dėl namų nesigilinau