Tema: Re: GTA5 pora klausimų
Autorius: andrius
Data: 2015-07-07 12:05:18
Lyginant su gta4 masinu valdymas maziau "realistiskas", bet i geraja
puse. Su posukiais sustivarkyt nera tiek daug bedu kiek turejau gta4.
Motociklai taip pat vairuojasi lengviau (aisku su jais daug lengviau
koki stulpa uzkabinus nusiverst)

SP visi trys veikejai gauna po nama, yra garazas gali italpint masina +
motocikla be bedu, dvi masinas - nevisada suveikia; taip pat gali
nusipirkt ir garaza (telpa 4); gali pirkt angara oro uoste, prieplauka.
Masinu tiuninimas yra.

Siaip ka pirkt taip pat yra (visoki ten kino teatrai ir panasiai)
http://gta.wikia.com/Properties_in_GTA_V