Tema: Re: Dragin age: Origins
Autorius: amenox
Data: 2014-10-10 12:56:22
Del klesti tai gal ir ne, bet gyvuoja. Ten asortimentas nekoks, matyt su
developeriais nelabai sutaria. Bet funkcionalumas man patinka - nori iš
debesies geimink, nori instaliuok į PC, nori geimink per PC, nori per
planšetniką. Kul. Va tokia kažkada bus ateitis, bo tie upgreidai geležies,
nesvarbu ar konsolių ar PC, anksčiau ar vėliau visus užpis.