Tema: Re: Dragin age: Origins
Autorius: Lavonas
Data: 2014-10-09 15:54:59
Na pas mane tai legalus geimai pagrinde steam`e. Turiu ju ten apie 230 vnt.
Poto aina tokie dalykai, kaip Origin, Desura ar dar kazkas, kur kaupiu tik
nemokamus legalius grajus. Plius turiu kruva mmorpg, kurie zaidziame tik
globaluose. Piratiniu deja irgi turiu daug, bet pastebejau, kad ju vis
mazeja pas mane po bishki.

Piratinti, kuo toleu, tuo labjau nebematau reikalo. Nors Shadow of mordor ir
koky Alien: izoliacija nusipiratinau. Neturiu atliekamu keliu shimtu litu,
kad pirkti grajus po brangiaja :D Ash manau, kad 50-60 euru uz graju yra
visishka nesamone :) Na met tce totalus IMHO :D