Tema: Re: Dragin age: Origins
Autorius: Exo
Data: 2014-10-10 09:55:32
Morrowinde vertino ir buvo sux dėl kitų priežasčių. Įsivaizduok deriovnia į visas puses mylių mylias, ir tau nuėjus už 1000km eilinis guardas pasveikina tave kaip companijonų harbingerį.... blet iš kur tas liolikas gali žinot kas tu toks... primenu, mobiliakų nėra :)

Exo

"cD-r0m"  wrote in message news:m16inq$p77$1@trimpas.omnitel.net...

TES'as irgi valdo, bet ne dėl storylaino :)

Storyline man nepatinka, kad tavęs ten nevertina, viskas vyksta šalia
tavęs, ir šiaip labai "sausai" visi elgiasi.

-Help me! my house is on fire, my wife is inside!
-No, i rather not.
-Ok, come back later if you change your mind.

three days later

-I changed my mind
-Ok, she's inside
-Thank you for saving my wife. Here is 2 gold pieces for a ride home and
my best (useless) boots that served my my whole life. Good bye.

Nebeliko tokių morrowinde buvusių ir oblivione nykt pradėjusių dalykų
kaip The argonian maid, ir kitų šmaikščių situacijų.