Tema: Re: xbox + Kinect
Autorius: bat0nas
Data: 2011-11-03 11:29:02
Savo Kinect'ą pirkau iš Amazon.de prieš pusantro mėn. Iš ten buvo
pigiausiai. T.y. pigiau, nei Amazon.co.uk ir iš karto atėjo su Civilizuotu
maitinimo blokeliu (o ne UK rozetei skirtu).

Atvyko nesužalotas. Juk dėžėje jis normalioje.

Amazon.de su siuntimu kainuoja atrodo 100Lt pigiau (499Lt iš Lokalių
biznierių vs. 399Lt iš Amazon.de).

Užsisakant tik Kinect'ą, gauni maitinimo blokelį, kuris:
- Slim konsolės atveju lieka nepanaudotas
- ir Fat (seno tipo) konsolės atveju - panaudojamas Kinect maitinimui.

Tiek žinių.

"pranZo"  wrote in message news:j8tlak$2du$1@trimpas.omnitel.net...

siek tiek prisidedu prie klausimo.
man reiktu tik paties kinecto.
kiek pinigu dar nesiskaitytu, kad permoku?
ar ne slimui reikia kazko papildomo?

ar tarkime amazonu galima pasitiketi?
nesulus jis bekeliaudamas?