Tema: Re: xbox + Kinect
Autorius: bat0nas
Data: 2011-11-02 14:22:48
Na gali pažaisti tik įkišęs diską. Niekas nenukenčia. Kiši DVD ir žaidi :P

Instaliuoti reikia tik pagrąžintas tekstūras, jei yra poreikis. Sakykim
taip: EA/DICE pridėjo papildomo turinio tiems, kas nori/turi Xbox su
kietuoju disku.

PS: šitie ginčai yra totaliai beverčiai; visi žino (tiek Tu, tiek aš, tiek
MS, tiek visas pasaulis), kad Xbox'as yra 5 metų senumo ir jau turbūt du
metai, kaip neatitinka PC lygio. Dar du metus pakentėkime ir vėl bus viskas
čiki piki :)

"Exo"  wrote in message news:j8rc5t$7b8$1@trimpas.omnitel.net...

Koks skirtumas ar tai ms ar ea dar dar kieno nors bandymai, esmė nuo to
nesikeičia pažvelk plačiau - vis tiek netelpa geimas į vieną dvd, tai jau
reikia papildomos fignios (nesvarbu kokios ne tame reikalas) ir būtent nuo
to konsolės koncepcija nukenčia labai stipriai... nebegali tiesiog įkišti
disko ir pažaisti ir tai faktas.

Exo