Tema: Re: xbox + Kinect
Autorius: bat0nas
Data: 2011-11-02 09:25:22
Apie Kinect: turiu pastebėti, kad mano chebra nėra labai Kinect'u
susižavėjusi. T.y. maniškis žaidžia visus LEGO, su mašinom ir pan. ir Kinect
žaidimus tik tada, kai žaidžiam kartu. Vienas - ne. O aš kartais tiesiog
tingiu :) Taip pat pastebėjau, kad vaikui sunku valdyti (kažkaip nemoka jis
su tom rankom po meniu laviruoti) arba Kinect blogai gaudo mažus vaikus.
Arba neskyriau dėmesio sukalibravimui. Man pačiam: viskas su tuo Kinect
atrodo OK ir vertinu kaip puikų aksesuarą.

Klausk konkrečiai apie tą Kinect'ą.. nes iš bendro parašymo nuomonės
nesusidarysi, arba susidarysi klaidingai.

Apie GB: tik 250GB. Net nesvarstyk apie 4GB. Na nebent toootaliai blogai su
$.

Apie pirkimą: pirkti reikia parduotuvėse :) Sugedimo atvejais - ekstremaliai
reti, todėl nebijočiau pirkti iš užsienio. Palyginčiau ir pirkčiau, kur
pigiausia iš šių parduotuvių: amazon.co.uk (rašymo metu 250GB su Kinect čia
buvo pigiausiai.. kažkas apie 1130Lt su siuntimu į Lt.), amazon.de,
skytech.lt, pixmania.

Apie atrišimus: nieko nežinau.

"RA"  wrote in message news:j8pier$3un$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
esu visiskai zalias visu zaidimu sritije. Noriu itaisyt toki irengini
vaikams. Klausimeliai:
i ka atkreipt demesi perkant?
maciau yra 4GB ir 250GB versijos (gal daugiau) ka tai reiskia? Ar verta
investuoti i didesni GB kieki?
Kokia padetis su zaidimais? Kurie xboxai atsirisa, kurie ne? Ir jei
atristas, kur gauti zaidimu ? :)
Kur geriausiai pirkti? Kas galetu pakonsultuoti?