Tema: Re: Forza 4
Autorius: ZeaLot@work
Data: 2011-10-07 16:20:03
dariau taip:

- atsisiunti naujausia x360 dash'o update'a, susimeti i flash'iuka ir
instaliuoji, update'as chia:
http://support.xbox.com/en-US/xbox-360/how-to/update-xbox-360/system-updates
- ishkart neshi box'a flash'inti, nes jau nepazhaisi jokiu zhaidimu po
update'o
- kepi xgd3 zaidimus pagal esamus gidus:
http://www.playmanija.lt/forumas/blogas/4/i80-xgd3-zaidimu-irasymas-su-imgburn-v2560/
http://www.playmanija.lt/forumas/blogas/4/i78-xgd3-zaidimu-irasymas-su-clonecd/
* abgx tau nereikalingas, jau baninta dezhe kaip kad sakai, jis reikalingas
jei nesi tikras del relyzo, jis faktishkai patikrina ar su juo yra saugu
losht online, jei ne, uzhpatchina.

NTSC (JAV) relyzai neveiks su europoje (PAL) pirktais box'ais, nesvarbu
flash'ines tu ar ne. Veiks tau PAL ir RF (Region Free) zaidimai, nebent ish
shtatu esi parsivezhes savo x-dezhe..