Tema: Re: Forza 4
Autorius: bat0nas
Data: 2011-10-07 15:59:58
Tau reikia:
1. Flashini savo shitbox'ą į originalų FW.
2. Eini į shopto.net ir užsisakai Dirt 3, F1 2011 , Forza 4. Eini į
amazon.de ir užsisakai Kinect (ten pigiausia; pats iš ten pirkau).
Mėgaujiesi :D

Bet žinau, kad toks scenarijus Tau nepatinka :D Ane?

Scenarijus Nr. 2:
(darau prielaidą, kad Tu prie interneto nepajungęs konsolės, ane?)
1. Flashini savo shitbox'ą į originalų FW (į patį pradinį).
2. Jungi prie interneto. Jungiesi į XBL. Atsinaujina dashboard'as ir
persiflashin'a DVD ROM'as.
3. Flashini DVD ROM'ą į LT+ v2.0.
4. Palauki, kol abgx palaikys xdg3. Kol lauki, gali žaisti ne xdg3 žaidimus.
5. Kai atsinaujina abgx, tikrini kopijas, kepi, žaidi FM4.

"dzonis"  wrote in message news:j6mrhp$76r$1@trimpas.omnitel.net...

Jau guli linkomanijoje.
Tai kaip supratau idejo Kinect head trackinga. Panasu ,kad teks kinect
pirkti ir flashint X360 naujai.

Specams.
Ko man reikia,kad galeciau losti Dirt 3, F1 2011 , Forza 4 ir naudoti
Kinect.
Pas mane flashintas fat Jasper. LT 1.6 versija. Zinau ,kad Dirt 3 jau
nepasileido.