Tema: Re: nu ka ,siandien bandom bf3 open beta
Autorius: mano
Data: 2011-09-28 16:12:41

>labai stabdo , kompas ne prasciausias
>adm 6 core 3.x ghz, 8gb ram ,crosfire 65xx,

O kokia geba žaidei ir su kokia nustatyta vaizdo kokybe. Šiaip nesistebiu,
kad galėjo stabdyti:
http://www.tomshardware.com/news/FPS-Battlefield-Beta-Rush-Mode-Operation-Metro,13475.html

ir zaidimo pasileidimas labai keistas is webo leidziasi , nustatymu neradau
jokiu
jauciu autodetectina , pas mane 22" 1980x1280 kazkas panasaus

>toliau , bande is zaidimo simuliatoriu padaryti ar dar ka nezinau , priesas
>matomas is toli jai pas ji optika uzdeta atsispindi tipo nuo saules ....
>irgi nesamone ,

O tai kas čia blogai? Čia tik gerai, neįsivaizduoji, kaip kartais užknisa
kokie camper'iai BFbC 2 ;)

>greitai rangas kyla , pus valandi pazaidzius jau pasikeli I sekanti ranga ,
>greitai gauni unlockus.

BFbC2 tik pradžioje kylo greitai. O tu pabandyk iš kokio 31 į 32 lygį
pakilti, jei nesi toks taiklu ( pvz. aš) :D

tai suprantu pas mane pai 32 levelis, matau kas vyksta
bet nepatiko kad per greit atsilokina viskas tiek bfbc2 tiek sitam ,

>sniperis \gali deploynti racija ir per ja gali atsiradineti tuoj vietoj kur
>ji padaryta,

Tai jau geriau, taip nei kai bet kas pasislepia kur nors ir ant jo visa
komandą atsinaujina ;)

tai cia abu varijantai ir ant tos racijos atsirandi ir ant savo squado .