Tema: Re: PORTAL 2 [Spoiler alert!!!] diskusija praejusiems
Autorius: Karolis Polikša
Data: 2011-05-16 03:54:27
Na man labai patiko portalas... Viskas patiko. Seniai esu zaides toki
kokybiska zaidima. O jei sneket apie HL ir P2 istorija, manau kad patys
developeriai iki siol nenusprende kiek sie pasauliai susirise. Butu
daugiau vizualiu uzuominu. Is menulio matytusi nusiaubta zeme ar isejus
i laisve kazka rastum is HL2.