Tema: Re: PORTAL 2 [Spoiler alert!!!] diskusija praejusiems
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-04-26 09:23:21
Na, kiek buvo info viduje, kad aperature buvo aktyvus ~1986 ar 7x... jis dar
labai dejo ant black messa ingame:) Jei mergaite miegojo pora deshimtmechiu,
tai ji atsibudo matyt plius minus tais pachiais mtais kaip ir gordonas half
life antram.. oh, wait
http://half-life.wikia.com/wiki/Timeline_of_the_Half-Life_universe

anyway, sakychiau valve did it again - zhaidimas uber, man tiesa pirmas
patiko labiau, shitas shiek tiek per daug ishtemptas ir mane nervino dideles
erdves, kur ju nereikejo, bet kaip visada komentarai, glados, cave johnson,
Wheatley ir shiaip igyvendinimas uber! visi gel'ai - uber... Beja,
klausimas, kaip perejot ta pirma leveli kai atsirado tas baltas skystis? Ten
gal buvo koks labiau sofisticated budas? Ash tai tiesiog uzhsimechiau
portala ant tos 45C platformos ir aukshtai, kiek neshe skystis ant kolonos
ir tiesiog portalinausi kol igavau terminal velocity, kad ta 45c platforma
mane uzhmestu i virshu:)