Tema: Re: PORTAL 2 [Spoiler alert!!!] diskusija praejusiems
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-04-26 02:03:39
Tiesa, jei jau kreipt demesi kad rugiu laukas kulturinis, tai companion cube
irgi sukurenom incineratoriuje :)

O siaip tai sakyciau pabaiga net labai grazi ir is esmes nesitiketa, ir
istorija graziai uzbaigta su salyginiu paaiskinimu..  Nors gal ir imanomas
sequelas apie chell toliau, arba koks nors prequel, bet manau sunkiai
portaliskas isbutu jis..