Tema: Re: Geri laikai buvo (90s)
Autorius: Toxis
Data: 2011-02-26 14:20:54

"alias" <martin@saulis.dylyt.zys.com> wrote in message
news:ik9bqk$tpg$1@trimpas.omnitel.net...
> Tais laikais esmė buvo paprastoje grafikoje ir paprastame siužete. Visa
> kita darė mūsų smegenys. Kada tau rodomas judantis kvadratas -- gali jį ir
> jo aplinką įsivaizduoti kaip tik nori, atsiranda daug darbo vaizduotei.
> Tas pats su siužetu.

tam reikia pc geiminga maishyt su knygom ir stalo rpg (kad vaizduotei duot
peno:) - dar kita savaite laukiu veikeju o.rpg - kolkas tik vienas yra :(
jei nebus bent 3ju cancelinsim:(

> Šiais laikais vaizduotei pasireikšti progų ne taip jau ir daug -- visos
> detalės, su mažiausiomis smulkmenomis, JAU atvaizduojamos ir pateikiamos
> ant lėkštutės. Todėl šiandieną, jeigu nėra normalaus siužeto -- belieka
> žiūrėti į gražius bet bukus paveikslėlius.

na, nezhinau, man tokia gotika (kuria jau matyt galima laikyt shiuolaikine)
suteike belekiek peno vaizduotei...

> [...]
> mums leidžia atsiminti visa tai, ką mes jautėme, ką įsivaizdavome,
> žiūrėdami į tuos paprastus ekrane judančius kvadračiukus.
>
> Spėk, kodėl mano telefono ringtone'as dabar yra va tai:
> http://www.youtube.com/watch?v=-zRJf2PAIPY -- nes man per odą nueina
> šiurpuliukas. Nes atsimenu, kad man jį žaidžiant, visa ta primityvi
> animacija, visi tie 8 bitai, visa muzika mano galvoje pavirsdavo į tikrovę
> pranokstančius nuotykius. Abejoju ar šiuolaikinis jaunimas gauna TIEK
> progų savo vaizduotei lavinti, sedėdami ant 'uncanny valley' realistiškumo

hehe, tam yra specialus muzikos stilius 8bit dubstep
http://www.youtube.com/watch?v=nTjfyJd8uOU
arba kiek melodingesnis http://www.youtube.com/watch?v=5w2p_2Sm4yk
http://www.youtube.com/watch?v=Ka1L5pSMvxE (shita engadget show pasiemes
kaip savo vinietes muzika)