Tema: Re: Geri laikai buvo (90s)
Autorius: Toxis
Data: 2011-02-26 00:26:34
ar visgi mes 'pasenom'?:) ash pvz ish saves matau, kad mano kazhkada buves
vienas mylimiausiu zhanru - fps'as nuejo I visishka ariegarda, Ash visa laik
mislyjau, kad chia del to "kad fps'ai suprastejo" - bet lindedamas forumuose
kuriuose sedi daug 16-20 metu snukiu ash matau, kad visi dabartiniai fps;ai
jiems suteikia panashiai dzhiaugsmo kiek man q2/unreal'as ir pan... reishkia
matyt mano skonis kazhkiek shiftino. O visi prisiminimai tera grazhus
smegenu erroras vadinamas nostalgija, su kuria lygintis yra sunku bet kam
realiam pasaulyje:)