Tema: Re: Geri laikai buvo (90s)
Autorius: alias
Data: 2011-02-26 00:52:04
Tais laikais esmė buvo paprastoje grafikoje ir paprastame siužete. Visa kita
darė mūsų smegenys. Kada tau rodomas judantis kvadratas -- gali jį ir jo
aplinką įsivaizduoti kaip tik nori, atsiranda daug darbo vaizduotei. Tas
pats su siužetu.

Šiais laikais vaizduotei pasireikšti progų ne taip jau ir daug -- visos
detalės, su mažiausiomis smulkmenomis, JAU atvaizduojamos ir pateikiamos ant
lėkštutės. Todėl šiandieną, jeigu nėra normalaus siužeto -- belieka žiūrėti
į gražius bet bukus paveikslėlius.

Todėl mums taip patinka tos senienos -- jos netobulos, bet tas netobulumas
mums leidžia atsiminti visa tai, ką mes jautėme, ką įsivaizdavome, žiūrėdami
į tuos paprastus ekrane judančius kvadračiukus.

Spėk, kodėl mano telefono ringtone'as dabar yra va tai:
http://www.youtube.com/watch?v=-zRJf2PAIPY -- nes man per odą nueina
šiurpuliukas. Nes atsimenu, kad man jį žaidžiant, visa ta primityvi
animacija, visi tie 8 bitai, visa muzika mano galvoje pavirsdavo į tikrovę
pranokstančius nuotykius. Abejoju ar šiuolaikinis jaunimas gauna TIEK progų
savo vaizduotei lavinti, sedėdami ant 'uncanny valley' realistiškumo lygio
žaidimų.

--
аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе
www.newsgroups.lt