Tema: Re: bulka tu ekspertas :) paaiskink zaliam xBox'sistui
Autorius: bullka
Data: 2011-01-21 22:18:40
Ne ekspertas as. Bet jau man atrodo reiks mesti man per visa interneta
reikstis apie tuos xbox'us :D
Tarkime cia mano beveik paskutine zinute ta tema :) Siems metams reikia
susirasti kita hobi.

Vienu zodziu:

DVD ROM FW turi buti LT+1.1;
zaidimu kopijos turi buti patikrintos su abgx (rezultatas turi buti zalias);
isitikinti, kad zaidimu kopijos turi ssv2, splitvid;
isitikinti, kad sesi ap25 palaikantys zaidimai turetu ap25 reply info (abgx
ta paprastai automatiskai sutvarko);
uzvakar isejusi atnaujinima galima isidiegti;
visi zaidimai veiks;
jei paleidus zaidima matomas juodas ekranas - ta pacia sekunde isjungti
konsole;
pries diegiant bet koki zaidimo atnaujinima arba dashboard atnaujinima -
paskaityti uzsienio forumus (xbox-scenem, team-xecuter ir pan.).

Cia turbut kelios pagrindines ir universalios tiesos, kuriomis turetu
vadovautis xbox nelegalas.

O siaip - PIRKITE ORIGINALIUS ZAIDIMUS IR NEREIKES UZDAVINETI TOKIU
KLAUSIMU!!!!