Tema: Re: DO NOT UPDATE YOUR XBOX LIVE!
Autorius: Reaver
Data: 2011-01-20 19:15:27
Taip, tik as turiu galvoje, kad po to joks updeitas nepadetu, ne taip kaip
su JTAG. :-)

Siaip as manau cia su tuo Kinect susije (mano nuomone technologija tikrai
idomi, bet tik ne kompiuteriniam zaidimam skirta, o gal tai tik mano
nuomone, nereik fleimint tik). Taigi, isejo Kinect, dabar issprende piracy
problema su naujais zaidais, kurie iseis Kinect'ui, o sumoj gaunam - turejai
nulauzta xbox? papildomai nusipirkai Kinect? Tai dabar pirk originalu geima.
:-)