Tema: Re: DO NOT UPDATE YOUR XBOX LIVE!
Autorius: Exo
Data: 2011-01-21 19:07:07
Dėl pultelio šovėte pro šalį kolega totaliai, kadangi netgi jeigu ir beproto patiktų kad ir xbox'as nepirkčiau jo ne dėl kažkokių principų, o visų pirma dėl to kad žaidžiu truputi kitokius žaidimus ir išskyrus Oblivion'ą ant Xbox'o jie nė per kur :) O visų antra, kaip jau kažkada minėjau man nėra malonesnio dalyko nei išsidrėbti didelėje kėdėje prie patogaus stalo, pasijamti į rankas kokybišką pelę su klaviatūrą ir pabėgioti sename gerame Morowinde... :)

Exo