Tema: Re: XBOX
Autorius: bullka
Data: 2011-01-18 13:29:18

"bigT" <z-u-m-b-t-o-m-a@gmail.com> wrote in message
news:ih3t8c$u1d$1@trimpas.omnitel.net...
>  Hmmm nu o bet taciau, kaip ir sakei xbox + kinect nera kad butu su 250GB
> disku (paziurejau i UK shopus, ir out of stock). Vadinas reik imti ta us
> 4GB + dar atskirai diska.
> Jei nenoriu zaist ir rizikuot gauti bana keiciant hdd firmware + DX case,
> tai vadinas lieka originalus diskas. Tada viso xbox'o kaina lipa virs
> 1600lt....

Na aš siūlau gal iš karto to 250GB HDD neimti. Gal paaiškės, kad niekas su
tuo Xbox'u namie nežaidžia. Nusipirkti vėliau - spėsi.

> Tiesa i ta isorini 16GB flasha game instalinsis ar tik media laikyt bus
> galima?

Atrašiau jau kitur: su tuo 16GB galėsi daryti tą patį, ką ir su vidine
atmintim ar 250GB. Tiesa, jis bus suformatuotas taip, kad atpažins tik Xbox.
Įdėjus į PC - nieko nematysi. Tad negalėsi ten įsikelti nieko iš PC. Nebent
vėl suformatuoti atgal į FAT ir įsikelti pvz fotkes/filmus peržiūrai per
xbox.

> Ispudis toks kad M$ moka daryti pinigus

True. Ir mes (marionetės) jiems puikiai talkiname ;)