Tema: Re: XBOX
Autorius: bullka
Data: 2011-01-18 12:02:49
> uzhsienis... tiesiog pigiau, o garantija (sake pats microsoftas) yra
> tarptautine

Skirtumas LT vs. Užsienis su pristatymu į LT gali būti vos 100Lt. Esant
tokiam nedideliam skirtumui, aš turbūt pirkčiau Lietuvoje. Jei kas nors
atveža už dyką užsienyje pirktą konsolę+kinect, tokiu atveju - užsienis.

> na, kolkas protingiausia yra pirkti slim'a, bet jis kolkas nera
> nulauzhtas - kada bus - ogi velnias zhino, bet pirkt sena karta butu irgi
> kvaila. Live'as ir nulauzhtas boxas nereishkia bano, bent jau nebutinai
> reishkia bana - bulka nulauzhes savo boxa zhaidzhia vien originalius ir
> vargo nemato, ash - sulendu karts nuo karto ir nebuvau uzhbanintas
> niekad... (kolkas:)

Pas mane yra ir neoriginalių ir originalių (šiai dienai kopijos pas mane ima
viršų). Bei krūva XBLA žaidimų (downloadable), prie kurių pasirodo
praleidžiu daugiau laiko nei prie didžiųjų Retail.
Kaip ir rašė Toxis - nėra aišku kaip ir už ką MS banina. Bei dar niekas per
pastaruosius metus nėra gavęs bano (su sąlyga, kad naudojamas FW yra
naujausias ir vadovaujamasi kitomis safe XBL rekomendacijomis).