Tema: Re: XBOX
Autorius: bigT
Data: 2011-01-18 13:23:56
  Hmmm nu o bet taciau, kaip ir sakei xbox + kinect nera kad butu su
250GB disku (paziurejau i UK shopus, ir out of stock). Vadinas reik imti
ta us 4GB + dar atskirai diska.
Jei nenoriu zaist ir rizikuot gauti bana keiciant hdd firmware + DX
case, tai vadinas lieka originalus diskas. Tada viso xbox'o kaina lipa
virs 1600lt....
Tiesa i ta isorini 16GB flasha game instalinsis ar tik media laikyt bus
galima?

Ispudis toks kad M$ moka daryti pinigus is nieko. Jei nori zaist - tai
tik viskas is musu, kitaip ban'as :)