Tema: Re: K? ?aid?iat 2010.12.09 ?
Autorius: Fwd
Data: 2010-12-15 13:36:48
Kaiptais pastebiu permainų baimę beigi patologinius sentimentus irgi nevalingus prisirišimus prie praeities :))
Realiai nieks nėra sugadinta, tiesiog viskas yra kitaip. Reikia su tuo susitaikyti. Ogrimaras visiems iš pradžių atrodė išniekintas,
bet po poros dienų viskas susidėliojo į vietas. Jei būtum sekęs naujienas, ar užmetęs akį į beta, tokių problemų iš vis nebūtų buvę.
Kas liečia levelinimąsi - padarytas balansas ir tiek. Lich king'e buvo taip, kad nuo 70 iki 80lvl pasikelti reikia tiek pat, kiek ir
nuo 1 iki 70. Kaip lichkingo content'e dabar yra nežinau, bet nuo 80 iki 85 ramiai lošiant reikia kažkur ~36-48h played.
Ką dar reikėtų paminėti prie pliusų: 1) skraidymas senuosiuose žemynuose 2) atnaujinti talentai ir game mechanika: talentų per pus
sumažino, padarė tvarką. mechanikoje naujų dalykų yra, pvz hunterio camouflage, rogo smoke bombos 3) linijiniai questai zonose. kol
vieno nepabaigei, negali kito paimti. galbūt atrodo supaprastinta, bet iš tikro laaabai smagiai questinasi 4) cinematics užsklandos,
labai gerai įtraukia į lore 5) uldum zona - aliuzija į diablo2 2 miestą - netgi staf'ą reikia sukonstruoti ir įstatyti, kad taip pat
įsižiebtų :))
Yra ir dar nemažai gerų dalykų. Bet problema matau ne objektyviuose dalykuose, tad nesiplėsiu :) Sėkmės.

PS. Prie kiekvieno zepelino stovi goblinas, ant jo užvedus pelę parašo į kur jis veža - ar į trisifal glades, ar į stranethorn vale
:P