Tema: Re: K� �aid�iat 2010.12.09 ?
Autorius: Lavonas
Data: 2010-12-13 10:28:58
Tu mane nervini :D Wowas tik pagerejo. O grajinu ash ji beveik nuo pat
pradziu ir beveik be pertrauku ir tikrai zinau, kad jis tik pagerejo!!!

"Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message
visgi keichiu nuomone, negrizhk, nesigadink geru atsiminimu, pazhaidaliosiu,
ta nemokama menesi, bet nemanau, kad tesiu...
jei wow'a zhaidei dar senaji (be jokiu expantion'u) - jis visai kitoks.. na,
kaip, jis tas pats wow'as, bet jis juodai pasikeites ir, nors protas sako,
kad jis kaip tik labiau ishlaizhytas ir visishkai visishkai nushlifuotas,
nostalgija sako, kad jis sugedes...
blyn, kai vakar apie pusvalandi praleidau orgimare, ieshkodamas kaip ish
chia ishskrist, ir galu gale tiesiog atsistojau viduryje miesto ir kaip
juonuolis ish provincijos pirma kart didmiestyje (ar verchiau ish sibiro po
50 metu grizhes kad ir I ta pati vilniu:) nieko nesuprasdamas pradejau
raudot, kaip man dasigaut iki cepelino vezhanchio I Undercity.. galu gale
miela mergaite uzh rankos davede iki stoteles, kurioje sugebejau ishokt ne I
ta cepelina ir ko pasekoje vel begau rato... mergaite paslaugiai palauke
reikiamo isodino ir pamojavo =)

ir shiaip - 3 dienos nepersistengiamo pageiminimo - 20 lvl. toks vaizdas,
kad levelinimasi blizzardas paturbino, kad tik nereiktu vargti ir kad tik
greichiau prireiktu expantionu.. fakit, ash pirma karta zhaisdamas 60 lvl
pasiekiau po 7niu menesiu zhaidimo - bet tada ash tikrai jauchiausi
pakyletas - ash ji pagaliau pasiekiau!

Blyn, net Brylius, jaukus ir mazhas undeadu kaimelis pavirto blizganchiu
miestu, su statulom, daugiaaukshchiais pastatais ir dar velnias zhino kuo..
eisiu pabandysiu aplankyt "gimtas vietas" - Hilsbrad Foothilsus, SFK,
prasieisiu pro scarleta, bet bijau, kad ir jis bus pavirtes akropoliu..

Tiesa vienas pliusas, Undeadcity berods beveik nepasikeite, liko toks pats
mazhas ir jaukus...

vienu zhodzhiu - don't. Pasilik grazhius prisiminimus=)