Tema: Re: Ką žaidžiat 2010.12.09 ?
Autorius: robertas9 <robertas 9 @eta gmail .com>
Data: 2010-12-12 20:22:36
Kurioj vietoj tu taip reisini?

"YZF"  wrote in message news:ie0766$pj3$1@trimpas.omnitel.net...

Aa, taip, nesupratau. Galvojau mes cia o.games esam.

Nori palenktyniauti? galime. Tik as lenktyniauju ne ant ledo 200 bet ant
asfalto 200...braukdamas keliu slaideri...2 metrai nuo atboiniku...per
nedideles duobeles. Ivairus ralistai reiseriai ar siaip kaubojai tik
kacergos boxuose sedi ir nedrysta prisijungti. Gal bijo del gyvybes?
hehe.... hehe....

:))