Tema: Re: Pasiulykit ir man zaidima
Autorius: Andrius
Data: 2010-10-13 16:41:59
On Wed, 13 Oct 2010 12:22:40 +0300, Zyza wrote:

> Metro 2033. Dalinai tos pacios chebros kurtas. Nezaidziau, bet kaip
> supratau, labiau action'iskesne stalkerio versija, bet su ta pacia
> atmosfera.

Bent mano nuomone stalkerio lygint su metro kaip ir neina.
Taip metro kurtas zmoniu atsiskyrusiu berods pirmo stalkerio kurimo metu,
ko pasekoj varikliai abieju zaidimu turi bendras saknis - ty zaidimai
atrodo panasus vizualiai.

visa kita - is esmes skiriasi. Metro - smarkiai skriptintas zaidimas, ten
nuo grieztai uzbrezto kelio nenukrypsi. Stalkeryje - jei tik laabai nori
gali eit tyrinet kokiu tai shernu gyvenimo.

Na pas metro kas tikrai patiko - survival elementas igyvendintas kaipo
geriau, nes bent man nepavyko susikaupt sunkvezimio soviniu ir po
kiekvieno nepataikymo tyliai sau galvoj susikeikdavau, kai tuo tarpu
stalkeriuose, net uzstacius max sudetinguma sukaupdavau kelis kamazus
pinigu, soviniu ir desru.

P.S. taip as uzkietejes stalkerio fanas