Tema: Re: Moh:Black ops
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-10-11 12:14:51
na, manishke problema ishkyla uber retai, ash speju, kad mano atveju tai susije su fov'u nustatymais. Vienokia ar kitokia sim sicness'o forma turi daugiau kaip 50% Minesotos universitete daryto eksperimento dalyviu (tiesa jie dare su halo, kuris man nesukele jokiu neigiamu emociju:) http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_sickness#Simulation_sickness