Tema: Re: Enslaved: Odyssey to the West review
Autorius: ZeaLot@work
Data: 2010-10-04 15:26:36
heh, PS3 ekskliuzyvo Heavenly Sword kurejai persimete i multi, sveikintina
;) man ir patiko, toks gan mielas akiai pasaulelis, bet dar mazai tebandes..
gi Castlevania ishejo, tai nuo jo sunkiai beatsipleshiu - 1chapteri
iveikiau, boss battle'ai smagiena, tenka gerokai paprakaituot. 2dvd blyn,
huge game nusimato, lyg ir kojima kuravo geima. pgl treilerioka
(http://www.youtube.com/watch?v=JXV6oWKMcSU) panashu, jog vien cinematics'ai
ten 1dvd :)