Tema: Re: Konsolė 6 metų vaikui
Autorius: Toxis
Data: 2010-10-03 19:09:18
ash tikrai nenoriu gadint biznio, bet kaina pakoreaguok
http://www.amazon.co.uk/Xbox-360-Console-Hard-Drive/dp/B003UTUBQG/ref=sr_1_4?s=videogames&ie=UTF8&qid=1286121912&sr=1-4

+50lt = slim'as.. taip, -1 yoistikas, bet naujas ir slim'as.. (+hdmi)
tavishkis visgi turi nemazha shansa per pusmeti/metus gaut rroda (rizikingi
metai)...