Tema: Re: HL2: E1 klausimukas
Autorius: Andrius
Data: 2010-09-20 00:09:08
On Sun, 19 Sep 2010 20:22:43 +0300, 70005 wrote:

> Zinau, kad beviltiskai atsilikau, bet tik siandien isimeciau sia dali is
> LM (paskutinis zaistas HL buvo HL2).
>
> Tam imidze, kuri paleidau, kazkaip keistai su seivais - tera du kazkieno
> seivai, o mano padaryti neissisaugo, tad pradeti tenka, hm, nuo pat
> pradziu.
>
> Kitas dalykas - pradzioj pazaidus keliolika minuciu, atsiradus uzrasui
>
> Gal kas pamenat sprendimus?

su palaidom versijom te bedu tikrai yra..
truksta tarkim npc'ikam kaikuriem animaciju (t.y. stovi kaip su basliu
siknoj..)

EP1 galima tvarkingai pazaist ne tik nusipirkus legaliai, bet ir tarkim
is tu paciu LM parsisiuntus "The Orange Box" arbu "Half-Life 2 Ultimate
Edition 7" tik nei vienam is situ variantu neveikia graziuoju EP2..