Tema: Re: XBOX: reikia nuspresti
Autorius: arne
Data: 2010-09-11 11:59:07
Siandien dienai vienareiksmiskai imciau Elite, gal netgi Arcade, jau
vien delto, kad neaisku kada nulaus slima, o zaisti tai noresi siandien.
Argumentai tyliau dirba, maziau naudoja energijos yra gerai, bet
visiskai nereiksmingi mano nuomone argumentai, na nebent dizainas
imponuoja :)
Bet imho esminis klausimas yra ar turesi pinigu ir noresi isleisti juos
originaliems zaidimams.