Tema: Re: XBOX: reikia nuspresti
Autorius: bullka
Data: 2010-09-17 13:17:08
Na kai pagalvoji, tai paskutinius kelis šimtus km vis tiek dėžutė važiuoja
mikrooautobuse ar pas DPD/UPS/TNT vairuotoją ant sėdynės (Ar tai būtų nuo
GNT sandėlio Kaune iki Vln, ar iš UK iki Vln ir po to jau į sandėlį ir iki
parduotuvės "bagažinėje"). Tad spėju atsikratymo ar pan. tikimybė yra visur
panašiai vienoda.

Tik va dėl paprastumo su garantiniu ir pan. - be abejo iš vietinių yra
patogiau :)